czwartek, 14 kwietnia 2011

Opel

<h2>Nowa Astra</h2>
<p>Autorem artykułu jest katia81</p>
<br />
W Gliwicach pordukowany jest nowy model Astry. Astra Czwórka zastapiła bardzo udaną Astrę Trójkę. Czy ustanowi nowe rekordy sprzedaży Opla?
<p> </p>
<p>W pierwszych dniach sprzedaży nowej wersji <strong>Opla Astry</strong> produkowanej w gliwickiej fabryce Opla sprzedano prawie pół tysiąca egzemplarzy. Przedsprzedaż Astry trwała od połowy stycznia, a zainteresowanie nowym modelem, a konkretnie jego zakupem przerosło najśmielsze oczekiwania dealerów Astry.</p>
<p><strong>Opel Astra IV</strong>, mimo, iż w zeszłym roku w Polsce sprzedano około pięć tysięcy egzemplarzy Astry III, co jest dobrym wynikiem, na tle sprzedaży Volkswagena Golfa V wypada o połowę gorzej. W stosunku do najpopularniejszego <em>samochodu</em>  w Polsce w 2009 roku czyli Skody Octavii wypada jeszcze słabiej. Skoda bowiem sprzedała 20 000 egzemplarzy.</p>
<p>Opel w przypadku Astry IV liczy przede wszystkim na floty firmowe, na odbiorcę biznesowego, firmy leasingowe. Astra IV zwłaszcza w wersji kombi ma służyć również za<strong> <a href="http://www.auto-jarmark.pl" target="_self">samochód rodzinny</a></strong>. W takim przeznaczeniu Astra sprawdzała się od modelu pierwszego aż do trzeciego. Czwórka na pewno będzie kontynuowała te tradycje.</p>
<p>Na sukces sprzedażowy Astry IV liczą nie tylko pracownicy gliwickiej fabryki Opla, ale również całe rzesze podwykonawców, firm i koncernów produkujących części i podzespołydo tych <strong><a href="http://www.motogratka.mildi.net.pl" target="_self">samochodów</a></strong>.</p>
<p><strong>Astra IV</strong> to bardzo zgrabna i nowoczesna linia nadwozia. <strong><a href="http://www.i-samochody.mildi.pl" target="_self">Samochód </a></strong>średniej klasy z lekko zarysowanym sportowym charakterem. Kształtem przypomina trochę koreańską KIA Ceed, ale to oczywiście raczej subiektywne wrażenie. Wnętrze jest typowe dla Opla, przestronne, solidnie wykonane, ale bez specjalnych stylistycznych fajerwerków. <strong>Opel Astra IV</strong> to solidny niemiecki design.</p>
<p>Silniki, a jest ich cała gama od mniejszych benzynowych po mocne i bardzo oszczędne CDTI wysokoprężne. Do niewątpliwych atutów Astry można zaliczyć zwarta, dynamiczną sylwetkę, porządne jednostki napędowe, przestronne wnętrze, solidne zawieszenie oraz bardzo pakowne bagażniki, zwłaszcza w wersji KOMBI.</p>
---
    <p><a href="http://www.i-samochody.mildi.pl" target="_blank">www.i-samochody.mildi.pl</a></p>

Artykuł pochodzi z serwisu <a href="http://artelis.pl/">www.Artelis.pl</a>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz